A tantestület 2018. május 7-én egyhangúlag elfogadta
NEVELÉS
• A fenntarthatóság elveinek megismertetése és tudatosítása
• Példamutatás, mint a nevelés egyik legfontosabb értéke
• A felmerülő nevelési helyzeteteket maximális kihasználása
• A pozitív fegyelmezés eszközeinek alkalmazása
PAPÍRFELHASZNÁLÁS
• A leggazdaságosabb sokszorosítási lehetőségek alkalmazása
• Többször felhasználható dekoráció
ISKOLAI KÖRNYEZET
• Takarékos vízhasználat, szelektív hulladékgyűjtés
• Energiatakarékos személet (villamos fogyasztók lekapcsolása, gépek áramtalanítása, nyíllászárók ellenőrzése)
• Papír, műanyag, e-hulladék gyűjtése
• Igényesen dekorált termek és folyosói faliújságok – rendezett környezet
PEDAGÓGIAI MUNKA
• A helyi természeti és épített környezet megismerését és annak megóvását fontosnak tartjuk.
• A szabadtéri, külső (múzeum…) helyszíneken történő megfigyelések, vizsgálódások adta
lehetőségeket kihasználjuk.
• Témanapokat, projektnapokat szervezünk.
• A 2018-2019 tanévtől bekapcsolódunk a fenntarthatósággal kapcsolatos hazai és nemzetközi
programokba.
• Reflektív és kooperatív módszereket alkalmazva növeljük munkánk hatékonyságát.
• A környezeti nevelési játékok alkalmazását fontosnak tartjuk.